Ryhdy veloituksetta Tallink Siljan kanta-asiakkaaksi tai korota kanta-asiakastasoasi – pääset Silver-tasolle!
Nyt voit Suomen Tilintarkastajien jäsenenä liittyä veloituksetta Club One -kanta-asiakkaaksi tai korottaa kanta-asiakastasosi Silver-tasolle. Alla on kaksi ohjetta:
- Ensimmäinen on tarkoitettu sinulle, joka et vielä ole Club One -kanta-asiakas – myös sinä pääset liittyessäsi suoraan Silver-tasolle. Normaalisti uudet Club One -asiakkaat aloittavat Bronze-tasolta.
- Toinen on tarkoitettu sinulle, joka olet jo Club One -kanta-asiakas, mutta haluat hyödyntää mahdollisuuden nousta Silver-tasolle.
Toimi näin:
1. Liity jäseneksi ja korota jäsenyystasosi
Uuden jäsenyyden voi avata Tallink Siljan -nettisivuilta käyttämällä yrityksen sopimusnumeroa.
Kyseinen numero syötetään ”sopimusetunumero”-kenttään. Yhdistyksen sopimusetunumeron löydät jäseneduista kertovasta jäsentiedotteesta (vaatii kirjautumisen).
Taso päivittyy automaattisesti vuorokauden kuluessa.
2. Korota jäsenyystasosi Bronze-tasolta Silver-tasolle
Silver-tason korotus tapahtuu suoraan Club One -profiilin kautta. Tason päivittämiseen tulee käyttää yrityksen sopimusnumeroa.
Kyseinen numero syötetään ”sopimusetunumero”-kenttään. Yhdistyksen sopimusetunumeron löydät jäseneduista kertovasta jäsentiedotteesta (vaatii kirjautumisen).
Taso päivittyy automaattisesti vuorokauden kuluessa. Jos taso ei päivity vuorokauden sisällä, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme erikoisliittymiset@tallinksilja.com ilmoittamalla asiakasnumeron ja sopimusnumeron.
Kaipaatko lisätietoja?
Ole yhteydessä Tallink Siljaan:
p. 0600 152 68 (1,75 euroa/vastattu puhelu + aina pvm/mpm)
Club-One -kanta-asiakkuus